Thursday 7 February 2013

Bantuan untuk Pak Mie dan Mak Intan

Bantuan untuk Pak Mie dan Mak Intan
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Aku ingin berterima kasih kepada semua yang support entry tentang
Pak Mie dan 500 ekor anjingnya sehingga mendapat sambutan yang menggalakkan.
Berbanding dengan entry sebelumnya, entry ini akan mengumpulkan secara ringkas semua info tentang Shelter Pak Mie dan Mak Intan, supaya orang ramai dapat kenal dengan lebih dekat dan melawat mereka.
Berdasarkan perbualan saya dengan rakan-rakan yang selalu melawat Pak Mie, sekarang ini mereka sedang menghadapi krisis pemilikan tanah. Di mana tanah yang diduduki Pak Mie berkemungkinan besar perlu dikosongkan dengan arahan pihak berkuasa.
Terdapat aduan daripada pihak swasta dan persendirian tentang Shelter Pak Mie yang menyebabkan pihak berkuasa perlu mengambil tindakan. Berdasarkan video di dibawah, Pak Mie perlu menguruskan perpindahan tapak shelter ini ke tempat lain selewat-lewatnya sehingga bulan Mei 2013 ini.


Oleh itu kami ingin mengambil inisiatif untuk expose Animal Shelter Pak Mie dan Mak Intan kepada semua pihak supaya lebih ramai dapat mengenali mereka dan diharapkan dapat menyalurkan apa jua bentuk bantuan yang membolehkan Animal Shelter ini meneruskan operasinya.

Kami memohon jasabaik pencinta haiwan dan seluruh hati yang sayu dengan pengorbanan dan keazaman Pak Mie dan Mak Intan berbakti pada haiwan, supaya berusaha menyebarkan secara meluas semua info tentang mereka.

Sama ada share video youtube, share gambar mereka di facebook, mahupun tweet link mereka di twitter. Semoaga segala usaha ini mendapat perhatian pihak yang berpengaruh dari dalam mahupun luar negara untuk campur tangan dalam krisis yang dihadapi Pak Mie dan Mak Intan. 

3 comments:

  1. saya harap saya dapat pergi melihat tempat di maksudkan saya sukakan anjing

    ReplyDelete
  2. saya harap saya dapat pergi melihat tempat di maksudkan saya sukakan anjing

    ReplyDelete